Mörbultad...

Häromdagen körde jag igenom ett yogapass för hela kroppen för första gången på väldigt länge och jag vet inte om det är därför,  men jäklar vad jag känner mig mörbultat överallt idag. Nu har jag precis vart ute och rullat en runda på 90 minuter med racern och benen kändes stumma som trädstockar i en redan alltför seg gubbakropp, det bådar ju gott inför morgondagen...

Det ser iallafall ut som att det blir race i över 20 graders värme för första gången i sommar, iallafall för mig och det är välkommet. Värme gillar jag ju så oavsett hur det går imorgon får jag något positivt att glädjas över och det är ju  bra...

En fintur i solen såhär dagen före race...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback