Tummen upp...

Tummen upp för Leogang får vi nog säga efter att bara varit här två dagar, det fullkomligt kryllar av vägar att cykla på uppe i bergen och gästvänligheten i byn, den går inte av för hackor precis. Jag har ju nämt att vi står på parkeringen vid kabinbanan, mitt i smeten så att säga och här står både husbilar och kompisgäng som tältar. Det finns toaletter, duschar, el och t.o.m fritt wi-fi och det som verkligen överraskar är att det kostar inte en spänn att stå här. Helt otroligt...

Igår blev det två rundor upp på berget, först ett då jag cyklade ett par timmar själv och på eftermiddagen ett där jag och Madde tog kabinbanan upp och sedan cyklade ytterligare ett par timmar runt berget och ner tillbaka till campen igen...

Eftermiddagspasset...

Uppe på 2000 möh...

Kan man stå bättre, med alla faciliteter man kan önska sig och helt gratis dessutom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback