Beroende...

Att vara beroende av att få träna är inget bra när man blir sjuk, förkylningen sitter i och jag kryper på väggarna här hemma för tillfället. Som det känns nu får jag nog inse att denna vecka kan strykas helt i träningsdagboken. Men... ska jag vara helt ärlig så var det nog meningen att det skulle bli såhär, jag är inget bra på att vila mig och samtidigt behövde jag nog ett ordentligt avbrott från träning innan jag kör igång igen efter min vintersäsong i Thailand. Så om jag ser lite positivt på det hela så blir det nog bra ändå i slutändan, lite ofrivillig vila och sedan jäklar...

The med ingefära och morotskaka på verandan innan eftermiddagens jobbpass på Sportson...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback