Glad påsk...

Nu vänder det, sommartid inatt och varmare väder är äntligen på ingående.
Jag snöt förhoppningsvis ut det sista äckliga ur näsan imorse och efter dagens jobb på Sportson testade jag att köra ett kort 30 minuters trainerpass, inte hårt men med några små försiktiga 30 sekunders fartökningar bara för att känna på flåset lite lätt. Det kändes helt ok faktiskt och jag hoppas nu att jag vaknar imorgon utan bakslag.

En rolig grej jag måste få berätta angående mina några få dagars förkylning och uppehåll i träning. Jag har en Garmin Fenix 3 klocka och jag har uppräckt en funktion jag inte vetat om tidigare, sex gånger det senaste dygnet har klockan vibrerat på min handled och ett meddelande visas, RÖR PÅ DIG !! står det. Det är inte bara jag som är otålig och rastlös för att jag måste vila tydligen...

Känns det bra imorgon blir det ett utepass på några timmar och sedan hoppas jag komma igång med lite hårdare träning i veckan, en vecka senare än planerat men va tusan spelare det för roll...

Igår var det stor påskbrunch hemma hos oss...

Medans jag jobbade idag så fixade Madde verandan, nu är vi redo för sommaren...

Ett försiktigt testpass efter förkylningen, jag är en riktig "lågpulsare" så trots viss återhållsamhet så var det lite svettigare än det ser ut...

Kommentarer
Postat av: webcam och väder - väderkarta.se

Nu ser vi fram till en fin sommar,

2016-03-27 @ 12:50:09
URL: http://vaderkarta.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback