Hej igen...

Det var några dagar sedan men det har varit lite mycket och ibland får man prioritera bort vissa saker. I förrgår var det vilodag från träningen och igår körde jag bara ett kort pass innan jobbet, nu börjar ju vädret visa sig från sin bättre sida så igår stack jag ut för att testa lungorna på ett stravasegment som jag ska försöka slå under sommaren. Jag har gjort ett försök tidigare i vår och då placerade jag mig som 5:a på listan, igår körde jag en minut snabbare än sist och ligger nu 2:a. Bara ett steg till upp till förstaplatsen och en hel sommar på mig att försöka, kul och inspirerande...

Efter jobbet igår blev det en tur med bilen ut till Raska Minas stuga som ligger ca 30 km rätt ut i skogen, där blev det lite korvgrillning i kvällningen som ett bra avslut på arbetsveckan. Nu är jag ledig fyra dagar och lika många distanspass väntar, det första idag blir på mountainbiken tillsammans med ett gäng från Sandareds CK Det kommer säkert ett inlägg med bilder senare i eftermiddag från dagens tur...

Nu går det att ta sitt morgonkaffe riktigt tidigt ute på verandan, det gillas...

Gamla kindsbanan, en banvall från svunna tider där jag körde ett stravasegment igår. En 6,7 km lång slakmota på grusväg som är perfekt för att testa sin form på...

Ca 30 sekunder upp till förstaplatsen, det vore ju kul om jag klarade det innan Ludvig Bengtsson eller Mattias Brolin gör ett seriöst försök för efter det lär jag inte ha nån chans...

Raska Minas stuga...

De e gött me körv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback