Mtb trail...

Tre timmar mtb trail på förmiddagen idag med mycket knölig stig varav flera partier fick forceras gående med cykeln på ryggen. Imorgon blir det en "annan femma" då jag ska cykla landsväg med ck olympic, vi ska till Munkaskog vid Vätterns strand nedanför Habo för en finfika innan vi vänder hemåt igen. Vet inte exakt hur långt det blir men en 18-20 mil blir det nog innan jag är hemma igen.

Det var längesedan jag såg fram emot ett distanspass som detta, med en riktig sommarvärme och uppklädd i kort/kort blir det rena thailandskänslan ju...
Jag känner redan hur mycket bättre mina luftrör mår nu när värmen kommit och jag hoppas prognosen håller i sig över nästa helg, då kommer det bli en kanondag borta på billingeberget...

En av de bättre stigarna på dagens runda...

En kort paus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback