Skygglappar på...

Ja nu är det skygglappar på, hög tid att stänga ute alla negativa tankar om dåligt väder och kassa luftrör och börja fokusera på morgondagens uppgift. Ett sista korta förberedande trainerpass är avverkat för att väcka liv i benen igen och husbilen är packad. Nu väntar jag bara på att Madde ska sluta jobbet sedan drar vi mot Skövde, en målsättning som är nog så tuff att infria om nu förhållandena blir så ogynnsamma för mig som det verkar är en placering runt 10:e man i det över 50 gubbar stora startfältet. Fixar jag det så blir jag mycket nöjd, nu kör vi...

Lite spinn på benen imorse...

Det känns ju inte som att temperaturen knappt ska nå upp till 5 grader imorgon nu när man sitter här och äter lunch ute i värsta sommarvädret...

Kommentarer
Postat av: Martin

Lycka till! Ses i fålla 2 imorrn!

2016-05-13 @ 13:39:53
URL: http://bracykling.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback