Tagga till...

Sitter här hemma i soffan och försöker tagga till inför ett trainerpass nere i källaren, idag är det ett steg tillbaka igen vad det gäller sommarkänslan och med knappa tio grader utomhus känns garaget mer välkomnande än att ge mig iväg utomhus för att träna. Det är väl tur att man har valmöjligheter och med lite mtb världscup från redbull tv i datorn så har jag tänkt bränna av 4 stycken10 minuters tröskelintervaller.
 
Det är väl snart dax för en första bikepacker utflykt också, jag vill ju gärna testa utrustningen innan semestern ner till dolomiterna och jag har en "hemlig" destination en bit ut i vildmarken som bara väntar på ett besök. kanske nästa vecka om värmen återvänder...
 
Under tiden lite inspiration från mr Ultraromance...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback