En liten grabbapalt...

Dagens racerapport från finnmarksturen får stå tillbaka till förmån för nåt lite viktigare och roligare, men kort sammanfattat spände jag bågen hårt från start, lite för hårt och fick därför en djup svacka några mil mitt i loppet innan jag kom igång hyfsat igen. Slutade på en ok 16:e plats i mål...

Men gårdagens höjdpunkt som överglänser allt annat är att jag blev farfar för första gången, sicken grej alltså, gubben är farfar....
Det är min son Charlie och hans Mathilda som fick sitt första barn, en liten grabbapalt som ska förgylla tillvaron för oss många år framigenom...

Den första i nästa generation Olsen är här, välkommen till världen...

Välkommen till världen lille palt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis farfarn.

2016-08-08 @ 11:07:39
Postat av: Anonym

Grattis farfarn.

2016-08-08 @ 11:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback