En slapp men produktiv dag...

Vad gör man en ledig dag när regnet öser ner och ingen träning står på schemat, jag började med sovmorgon och sedan frukost med efterföljande kaffe på verandan (tur att man har tak där ute). Uppdaterade lite Spotify listor en stund på förmiddagen och strax innan lunch fick jag ett sms om att min Monark testcykel som jag beställde i torsdag hade anlänt till stan. Snabbt väg och hämta hem den för montering och nu när jag är klar med det så kan jag knappt vänta tills imorgon då den ska invigas, ska bli spännande att överföra mina intervallpass från trainern till Monarken och se hur watten ligger i jämförelse. Jag misstänker att det blir några pass nu i början där jag får justera lite i motståndet innan jag hittar rätt, kul ska det iallafall bli och nu har jag äntligen en riktig Monark efter att tidigare ha kört trainer i alla år. Den har visserligen funkat väldigt bra men bra kan ju bli bättre och nu är det upp till mig, går inte att skylla på materialet liksom...

Dagen började soft ute på verandan...

Vad mer behöver man...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback