Kaffe, glass & äppelpaj...

Jag hann knappt 30 sekunder upp i backen på första fyraminutaren innan jag snabbt isåg att idag var ingen bra dag, benen värkte av stumhet och syra långt innan jag jobbat upp pulsen och det vart bara att avbryta passet och rulla hem igen. Det tog inte lång stund innan näsan började rinna och det kliade i halsen, vi får väl se vart det här slutar men jag hoppas verkligen inte att jag missar Bockstensturen pga sjukdom för tredje året i rad. Det vore ju trist...

Kvällens bikepacking ställer jag iallafall inte in, det är ju lugn cykling det handlar om och vädret är på topp så fortsättning följer ang det äventyret, hoppas kunna bjuda på lite inspirerande bilder imorgon.

Istället för backintervaller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback