Motivationsbrist...

Den mentala delen sätter stopp för dagens dubbelpass, hittar ingen motivation till att sätta mig nere i garaget i dag också. Prioriteringen blev då att få till det där första försiktiga joggingpasset även om det regnade ute, jogging är väl föresten kanske fel ord i sammanhanget då jag gick mesta delen men tre stycken fyraminuters stapplande jogging blev det iallafall på rundan och vis av erfarenhet vet jag ju att detta är bästa sättet för mig att komma igång på. Tre-fyra sånahär försiktiga komigångpass sedan ska jag nog klara att springa en 30-60 sammanhängande minuter utan problem med benen. Det känns gott nu efteråt att ha gjort det första passet och motivationsnivån höjdes direkt, åtminstone vad gäller löpträningen...

Ser redan fram emot nästa gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback