Dan före dopparedan...

Dagarna rullar på och imorgon är det julafton alleredan, sitter här nu dagen före med 11 kaffet och lyssnar på lite julmusik från Spotify. Känslan infinner sig inte riktigt till 100% men det blir väl lite bättre imorgon hoppas jag, skinka, janson och köttbullar borde väl ge lite äkta julkänsla. åtminstånde för magen...


Förkylningen har väl nästan släppt helt nu, imorse rullade jag en kort sväng bara för att få röra lite försiktigt på mig innan julafton. Imorgon blir det lite yoga men på juldagen ska jag ut och cykla en sväng igen, då ska jag känna efter lite försiktigt med några sweetspotintervaller. Då det både varit oplanerad förkylnings och planerad återhämtningsvecka så är det ingen vits med att stressa igång kroppen med hårdkörning för tidigt, nästa race är ju inte förrän 8:e januari så jag hinner nog komma igång ordentligt innan dess...

Igår blev det lite strandhäng på memories beach...

Madde låg i solen och stekte medans jag låg under ett parasoll och sov...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback