Långsamt...

Tiden går extra långsamt för tillfället då ännu ett halvtaskigt vädersystem har dragit in över södra Thailand, inte mycket sol och bad just nu förutom något enstaka snabbt dopp i poolen. Som tur är så väntar två långa distanspass på söndag och måndag där jag ska "möra ur" min rastlösa kropp ordentligt, sedan kanske den uppskattar ryggläge lite bättre framigenom..,

Morgonens träning bestod av 4x4 minuter vo2max intervaller följt av 45 minuters högkadensrull, det sistnämnda är något jag är riktigt kass på så förhoppningsvis gör det någon nytta att köra så ibland även om det inte är högpulsträning...

Vädrerläget för tillfället...

Här passerar jag toppen på sista klättringen i söndags, tre kilometer kvar till mål och jag lyckas hålla avståndet till tysken Fidel som skymtar ut till höger i bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback