Letar vidare...

Idag var jag ute och letade vidare efter den försvunna storformen, 125 kilometer och 4,30 i tid men hur jag än letade så lyste den med sin frånvaro. Jag provade några korta styrkeintervaller (igångdrag) på rundan och så körde jag på lite i en backe men det går tungt, även återhämtningen går på sparlåga och så fort jag tar i så sitter det kvar i benen länge efteråt.

Inget roligt men det är väl bara att kämpa vidare, imorgon ska jag köra ett kortare pass och försöka tvinga upp pulsen med några set 40/20 intervaller. Sedan en lugn återhämtningsrunda med fika tillsammans med Madde på fredag, 6x4 minuter vo2max på lördag och avslutningsvis en vilodag på söndag innan nästa vecka tar vid...

Kul att träffa cykelkompisarna idag, det var ett tag sedan vi körde ihop...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback