Nya rutiner...

Jag har ändrat mina rutiner lite då jag inte känner mig så stark för tillfället, normalt sett så tränar jag ju alltid innan frukost och med bara vatten i flaskorna. Men fram tills att kroppen börjar prestera normalt igen så kommer jag att fylla på med energi (frukost) innan varje pass, samt att jag kör med lite energi även i flaskorna under passet. Detta för att försöka få en liten extra kick och förhoppningsvis komma igång igen lite snabbare...

Om det nu är så att jag inte är fullt återhämtad efter förkylningen så är det ju kanske dumt att stressa kroppen mer än nödvändigt genom att träna med lågt energiintag.
Idag genomförde jag iallafall mina intervaller med hyfsat resultat, först 6st 40/20 sedan 7 st i nästa set och i det sista setet blev det 8:a stycken, fokus låg på hög kadens och jag fick upp pulsen hyfsat bra i slutet på varje sett. Ett litet steg i rätt riktning...

Dagen startades med ett tidigt morgondopp...

Ett steg i rätt riktning på dagens pass...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback