Bad Goisern...

På plats i Bad Goisern där långlopps EM för veteraner avgörs på lördag, lite mindre berg än i Dolomiterna men höjdmeter är höjdmeter och dom ska alla klättras oavsett hur terrängen ser ut. Idag och imorgon är det vila och återhämtning som gäller, det enda jag ska göra är att cykla runt i byn och bekanta mig med med den allra närmaste omgivningen...Jag ska också försöka lista ut hur blogg appen fungerar efter uppdateringen jag gjorde imorse, inget är sig likt och jag är totalt oteknisk när det gäller sådana här saker. Det fullkomligt blixtrar i huvet på mig av frustration när det blir såhär och jag har noll koll på läget. Jag hoppas ändå att det ser ok ut nu när jag publicerar detta inlägg...

En av många grusplaner vi stått på under åren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback