Saltzkammergut trophy...

Imorgon är det dax och jag är väl så förberedd som jag nu kan bli, jag har ätit upp mig som en gödgris inför slakt för att ha så mycket energi i depåerna som möjligt. Svartvinbärspulver är intaget under hela veckan, omega 3 varje dag och kolhydrater i sådan mängd att pastan står mig upp i halsen. De senaste två dagarna har det bara rullats lite lätt i omgivningarna så benen är pigga och fräscha och rödbets shottsen står på kylning inför morgondagen. Bring it on säger jag bara...

Det enda som grämer mig lite är väl väderprognosen, vi har strålande sol och 30 grader idag och på söndag utlovas samma värme men imorgon på tävlingsdagen ska det bli regn och "bara" 25 grader. Jag hoppas det ändrar sig för 30 grader + det gillar jag skarpt...

Sedan är det faktiskt en sak jag är väldigt glad för, det är att vi gubbar som kör EM inte kör den riktigt långa sträckningen imorgon. 210 km och över 7000hm på en mountainbike i terrängen !!!... 

Det är ordning och reda här på campen, uppdelat i två läger där husbilar får stå på grusplanen...

Och dom som bor i tält får stå på gräsplan...

Nu ska strax in och hämta nummerlapp samt besöka det italienska glasscafeet för en svalkande glass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback