24 timmar från dörr till dörr...

Ja då var man äntligen framme efter ett dygn på resande fot, nu går jag omkring här i huset både lite yr i huvet och öm i kroppen efter flygresan. Går och småpysslar lite, kollar så att allt fungerar. Avlopp, vatten, ström mm, det är alltid något som behöver fixas och den här gången är det internet som krånglar lite. Dom ska visst komma på torsdag och felsöka orådet för att se vad som krånglar. Ja och så var det ju några trasiga glödlampor och ett par moppar som inte startar, fixa lite var det ja...

Eventuellt kör jag lite yoga efter att jag fixat färdigt och monterat ihop cykeln i eftermiddag men det kan lika gärna bli att jag vilar en stund i stället, känner mig som sagt lite yr i skallen av för lite sömn och sex timmars tidsskillnad. Imorrn blir det iallafall ett första cykelpass, max två timmar i ett riktigt lugnt tempo...

Avfärd i fredags efter lunch...

Göteborg-Amsterdam-Kualalumpor-Phuket...

Det närmar sig...

Äntligen "hemma"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback