Blöt om fötterna...

Tog motorcykeln och drog iväg vid lunchtid för att leta reda på en restaurang jag hört talas om som ligger en bit ut i djungeln och som har ett litet speciellt koncept, man sitter nämligen ute i ett vattendrag och käkar. Man får inte vara rädd för att bli blöt om fötterna med andra ord...

För övrigt har det varit en lugn dag, vaknade tidigt och käkade frukost för att därefter köra lite core/yoga. Ingen cykling idag alltså, det kommer bli en hel del av den aktiviteten kommande dagar nämligen så idag passar jag på att ladda upp "batterierna"...

Imorgon väntar ca 12 mil cykling till Phuket, på lördag en 8,5 mils runda med 4st 5 kilometers lagtempointervaller, på söndag är det 15 mil distans troligtvis med lite inslag av fartlek och på måndag cyklar jag hem igen. Dit och hem sker det med en fullpackad ryggsäck på ryggen, det kommer blir en tuff men också väldigt kul helg...

Ut i djungeln med "moppen"...

Visst hittade jag rätt ställe...

Fried spicy pork with rice fick det bli...

Hmm, vart ska jag sitta...

Där fanns ett ledigt bord...

Ett till...

Jag kan väl få smaka, snälla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback