Bra tajming...

Då vart det sista hårda innepasset på bra länge avverkat, kort och hårt i form av 10st 20/10 Tabataintervaller, 5 minuter vila och sedan 10st 15x15. Imorgon kör jag en timme yoga på morgonen och sedan flyger jag från Landvetter 17.45, det blir nästan ett dygn på resande fot innan jag är framme vid huset och nästa gång jag rör på mig blir först på söndag. Även då ett yogapass för att mjuka upp en troligtvis väldigt stel gubbakropp, först på måndag börjar jag rulla lite lätt med racern. Jag ska ta det väldigt lungt de första 5 dagarna för att komma in i tidsomställningen och vänja mig vid värmen men framåt nästa veckoslut fläskar jag nog på lite igen...

Dagens "pucklar", bara två stycken men ack så jobbiga...

Extremt bra tajming att åka imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback