En riktigt bra träningshelg...

Tack Daniel Amby och Thanyapura för en riktigt bra träningshelg, nu är jag nyss hemkommen igen och ordentligt trött måste jag erkänna. Glad att det är vilodag imorgon men på onsdag köttar jag på igen, 3x15 minuters tröskelintervaller står på schemat...

Thanyapura, en träningsanläggning i världsklass. Här kan du göra i stort sett vilken aktivitet du vill och vad gäller cykel så har dom sex schemalagda pass i veckan. Jag kommer tillbaka, både för bra träning och också för att göra ett FTP test senare i vinter...

Här passerar jag Sarasin bridge på vägen hem, det är bron som förbinder Phuket med fastlandet. Strax härefter mötte jag mina cykelpolare från khao lak som gått upp extra tidigt för att möta upp mig så jag slapp cykla själv hela vägen hem, goa gubbar måste jag säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback