En vilodag utan vila...

Ja jag säger som Jonas Colting skrev häromdagen, livet tar inga vilodagar, inga dagar off, det bara rullar på... Jag avstod iallafall från att sitta på cykeln idag men den skulle ju tvättas och smörjas upp efter helgen, sedan var det lite kläder som skulle tvättas, jag behövde åka och tanka moppen samt handla hem lite mat och vatten. Lunchrasten spenderades på stranden där jag hann med ett snabbt dopp innan maten kom på bordet, faktiskt första doppet i havet sedan jag kom hit...

Eftermiddagen bjöd på en timmes Yoga, kroppen behöver också få lite vård efter en tuff helg och det fick den i dubbel bemärkelse för direkt efter yogan tog jag mig en timmes massage vilket verkligen behövdes. Massören suckade bekymrat när hon kände hur spänd jag var i ryggen. Sedan var det dax att handla igen, denna gång färskvaror uppe på den lokala marknaden som öppnar först på eftermiddagen. Lite kvällsjobb i trädgården och så gick denna dagen också...

Skönt att det är träning imorgon igen så jag slipper stressa så förbaskat...

Mission nr 1 i morse, cykelvård...

Sedan köra några maskiner tvätt...

Tanka och "storhandla"...

Ett snabbt dopp före lunchen...

Min egen yogasala...

Massagen fick jag ingen bild på då det var jag själv som låg där och blev knådad, besöket på den lokala matmarknaden uppe i byn efteråt får avsluta denna bildkavalkad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback