Framme på Phuket...

Ja det blev lite svettigare än vad jag hade räknat med, 35 graders värme och 10 kilos packning gjorde det hela inte lättare precis men nu är jag äntligen här. Har just ätit lunch och provianterat lite och faktiskt hittade jag en bra cykelaffär bara några hundra meter bort så nu har jag laddat med lite extra bra energi inför helgen också.

Nu är det väl vila som gäller inför morgondagens hårdkörning, och att fylla på rejält med vätska. Jag sitter i skuggan på verandan och skriver nu och trots skugga så fullkomligt rinner svetten av mig, rena bastukänslan nästan så vätska är nog nyckelordet för resten av eftermiddagen...

Nu gick jag faktiskt in och fortsatte skriva, och jag som egentligen gillar värme. Ja ibland kanske det kan bli för mycket av det goda även för mig...

Varm och soligt när jag gav mig hemifrån imorse...

Jag fick följe en bit på vägen imorse av några gamla cykelkompisar samt en ny bekantskap, kolla in den lille mannen till vänster i bild. Det är alltså 35 grader varmt!!...

Det blev mer än ett stopp för att fylla på vätska...

Äntligen framme, ett kanonbra boende för knappt 250kr natten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback