Nästan samma men ändå inte...

Har kört samma runda 2 dagar i rad nu, igår med 3x15 minuter tröskelintervaller och idag med 3x10 minuter 40/20 intervaller. Kollar man pulskurvan så ser dom väldigt lika ut men hade jag haft en wattmätare så skulle man genast sett skillnaden.

Igår jobbade jag på en nivå som jag skulle klarat betydligt längre, idag orkade jag knappt sista 5 sekunderna på varje intervall. Likvärdiga pulsvärden men med en väldig skillnad på belastningen...

Gårdagens 3x15 minuter, bekvämt inom tröskelzonen...

Även idag hamnade pulsen inom tröskelzonen fast med betydligt högre belastning...

Vi har också varit uppe i byn och inhandlat diverse hushållsprylar, det är inte alltid lätt att storhandla när man inte har bil...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback