Snart...

Jag har flyttat runt lite i schemat och körde ett lugnare tvåtimmarspass i morse istället för att ta en vilodag, allt för att kunna ta två hela dagar i följd off från cykeln nu när Madde kommer i eftermiddag. Det känns bättre att få börja med en helledig helg tillsammans då vi bara kan umgås och ha det slappt & skönt utan att jag ska ut flera timmar på hojjen, det märks att jag är lite sällskapssjuk efter tre veckor alldeles ensam va ?...

På rundan imorse träffade jag på dansken med kepsen igen, Flemming visade det sig att han hette nu när jag inte körde så hårt och vi hann prata lite mer än förra gången. Nu har vi även bytt nummer så att vi kan höras av och planera några rundor tillsammans, en jäkla krutgubbe måste jag säga. Han är 65 år och tillbringar 6 månader här varje vinter, målsättningen varje vår när han kommer hem till Danmark igen är att han ska ha 1400 mil i benen och det brukar han infria.
1400 mil på 6 månader = Respekt...👍👍👍

Nu har jag bara haft min egen spegelbild som sällskap alldeles för länge, om två timmar är en efterlängtad Madde på plats...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback