I dag...

Nu har "idag" snart gått också och jag har fått mycket gjort här hemma, ingen träning dock men andra viktiga saker som ska vara klara innan jag åker på fredag. Trädgården är vinterstädad, verandan är också den redo för "off season" och äntligen är uppfräschningen av källaren färdig. Nu återstår bara det roliga fixet inför resan, såsom att packa färdigt och montera ner cykeln i cykelväskan mm, inga allt för jobbiga saker alltså. Imorgon väntar monarken i garaget på att hårdköras igen, fyra intervallpass på rad måndag till torsdag plus lite core&yoga. Sedan blir det några dagars vila över veckoslutet i samband med resan innan jag börjar min aklimatiseringsvecka i värmen med lugna och fina rundor på racern...

Trädgårdsarbete ute i finvädret...

Äntligen färdigt, nu ska det bara "små piffas" lite

Både tak,dörrar, väggar och golv har fått ny färg. Det gamla bruna klinkergolvet är målat med grafitgrå betongfärg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback