Långpromenad...

Ingen träning idag men väl en lång skogspromenad på ett par timmar upp till Svarttjärn med lite fika i ryggan. I morgon börjar allvaret med att komma i form inför Thailandsresan, och det ska jag försöka göra utan att bränna ut mig mentalt i förväg då det kommer bli många och långa timmar på hojjen när jag väl är på plats. Planen är att få till ett bra distanspass i veckan samt två entimmes yogapass, tre core/styrkepass och tre korta men stenhårda testcykelpass. Nio pass per vecka i fyra veckor är grundplanen men två av helgerna kommer jag vara upptagen med annat och dom veckorna försvinner något pass, jag kommer prioritera testcykelpassen som bara blir på dryga halvtimmen. Inte så långa alltså men jäklar vad jag ska ta i, nu ska smärttröskeln höjas det är ett som är säkert...

Snart framme vid fikastället...

En mysig skogspromenad på strax över två timmar har gett kroppen sin dagliga dos av frisk luft...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback