Monarken...

Då har vi haft en fin session nere i garaget monarken och jag, gött svid i benen såhär efteråt och lite småmosig i skallen efter en bastu med tillhörande fredagspilsner...

Snart blir det finmiddag här hemma med dotter och pojkvän, det ska bli riktigt trevligt och vad gäller morgondagen så har jag återigen flexat lite i träningsplaneringen. Pauli hörde av sig och undrade om jag ville med på ett lugnt distanspass imorgon och varför inte, denna veckans långpass körde jag ju i måndags så morgondagens runda får räknas som nästa veckas. Det blir ju riktigt bra i slutändan då jag kommer vara upptagen hela nästa veckoslut och kommande träningsvecka ändå måste komprimeras på något sätt. Snacka om att tiden går fort...

Först svettig träning, sedan en svettig bastu. Bra anpassning inför varmare tider...

Underbart är kort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback