På't igen...

Då var det slutvilat och dags att ta i lite igen, idag blev det ett monarkpass som började med tio minuters uppvärmning följt av 30 minuters 40/20 i ett sträck och sedan fem minuters nedvarvning. Det blev inte lika många watt som när jag kör dessa intervaller i sexminutersblock men jag landade en bit över tröskelwatt och jag tror nog jag satte nivån ganska rätt med tanke på att jag skulle köra trettio stycken.

Nu blir det fyra dagars träning på raken innan nästa viloperiod och då blir det hela tre dagars uppehåll eftersom vi (jag och ungarna) ska iväg på hemlig ort med Madde över en långweekend, svampplockning har vi sagt men hon verkar inte riktigt gått på det...

Tack Iohan Gueorguiev (bikewanderer) för din fantastiska dokumentär från dina äventyr på cykel, inneträningen går så mycket lättare med dessa episoder att titta på...

Dagens graf, trettio minuter 40/20 strax över tröskel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback