Frukost i soluppgången...

Ännu en gång denna fantastiska höst blev det frukost ute på verandan, jag som lätt blir lite klaustrofobisk inomhus tackar och tar emot. Fortsätter det såhär så blir det inte många dagar inomhus innan jag sitter där på min andra veranda nere i värmen och dricker mitt morgonkaffe...

Dagens motionspass blir troligtvis en mtb runda med min son Charlie senare i eftermiddag, jag tänkte visa honom några av de nya stigarna jag hittade igår. Han bor ju strax nedanför här och om jag har två minuter ner till skogen och stigarna så har han trettio sekunder typ. Dom köpte ju ett hus där förra hösten och det är väldigt kul att det är så nära, vi umgås ju mycket och dessutom fick dom barn i augusti, nära till farfar alltså...

På tal om det föresten, på lördag ska tjejerna i familjen ha "bokcirkel" hemma hos min dotter och då ska vi ha våran första grabbkväll Charlie, jag och Casper. Det ser jag fram emot...

Strax efter sju i morse när solen gick upp, frukost på verandan. Visserligen med raggsockar och dunjacka men ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback