Slitgöra...

Jag håller på med ett riktigt slitgöra, ska ju måla om källarplanet innan jag åker söderut och där ingår också att dra loss plastmattan från trappan och skrapa rent och slipa ner träet för att sedan måla trappan vit. Det gäller att ha små delmål när man håller på med trappor, ett steg i taget liksom...

Igår vilade jag helt från träning och fredag till söndag blir också vilodagar, hela tre i rad alltså så jag får nog försöka få till ett eftermiddagspass på testcykeln idag om jag inte ska få allt för dåligt samvete. Det får inte bli för många vilodagar för min rastlösa själ...

Nästa vecka börjar uppstarten inför vintersäsongen, lungt och försiktigt men ändå med en plan och struktur som jag tror på, mer om det senare för nu får jag gå mer och ta nästa trappsteg...

"Bara" fyra trappsteg kvar sedan kommer slipmaskinen fram och då är det bara att börja längst ner igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback