Frusen...

Jag har nog blivit lite väl aklimatiserad till thailandsklimatet för idag så höll jag på att frysa fingrarna av mig trots sol och 6-7 plusgrader på min förmiddagsrunda, dessutom med riktiga handskar på mig, brrr...


Jag har inte cyklat något vettigt distanspass på bra länge nu och det får nog vänta några veckor till för jag hatar att frysa, halvdistans får man väl kalla dagens pass som tog ca 2,20 i tid. Längre än så blir det inte när det är under tio grader...

Imorgon är det vilodag och kanske kanske får jag hämta min nya racer på allebike, det byggs cyklar för fullt borta i Alingsås just nu men det är också många som väntar på sin racer och som dessutom ska tävla till helgen så jag är väl av förklarliga skäl inte först i kön... 

Jag tränar ju nästan alltid själv när jag kör mtb men när jag får min racer så ska det bli ändring på det, det finns betydligt bättre förutsättningar till effektiv träning med olika gäng här i stan när man har en racer och jag saknar att träna gemensamt med andra. Det blir liksom lite roligare då och delad glädje är ju dubbel glädje som man säger...

Utsikt ner över ån vid "kövra bankar" på kindsbanan

Snart är den här hos mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback