Rivstart...

Det blev en riktig rivstart på veckans inomhusträning redan igårkväll då jag brände av ett första monarkpass, idag brände jag av det andra och imorgon blir det väl troligtvis det tredje om nu inte temperaturen stiger lite så att jag vågar mig utomhus...


Sedan förra veckans akupunktur har jag varken haft rinnande eller täppt näsa trots höga halter av pollen, idag fick jag min femte behandling och den sjätte och sista är inbokad till nästa tisdag. Sedan återstår det bara att se hur kroppen reagerar när det blir skarpt läge på Dalslands XC, jag är iallafall lite optimistisk så här i förhand...

Inspirerande bilder (😉) på pulskurvor från mina intervallpass, här ovan från igår och nedan från idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback