Fredag...

Alleredan Fredag och det är en hel vecka sedan jag åkte hemifrån, idag är det vilodag och en riktig sådan dessutom. Ingen lätt återhämtningsjogg eller core på programmet utan rätt o slätt ryggläge mest hela dagen. Imorgon väntar ju Bernhards femminuters intervaller, fem minuter körning och fem minuters vila i nittio minuter. Hur många blir det tro, jo nio stycken snabbt uträknat i huvet och jag är allt lite nervös ska erkännas, som inför en tävling nästan, Bernhard är i storform och även om jag bara tänkt ligga på rulle hela passet så lär det svida i mina ben och dagens förberedelser (total vilodag) är nog det bästa jag kan göra för att överhuvudtaget ha en chans att åka med hela rundan.

Inget vin till middagen ikväll med andra ord och tidigt i säng blir det också, men överlever jag morgondagen ska jag nog fira lite och slå på stort med ett glas rött imorrnkväll istället...

(null)
Som en del i uppladdningen inför morgondagens intervaller blev det en ordentlig massage nere på stranden...
(null)
Det är tidigt på säsongen ännu så det är inte direkt nån kö till massagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback