Veckans program...

Jag har inte kört efter något strukturerat schema ännu utan mest lite försiktigt på känn och efter hur dagsformen känts men nu är det dax. Det är inget eget program dock utan jag hoppar in och följer Bernhards upplägg denna veckan fram till racet på söndag. 

Vi har båda haft en vilodag idag och jag tyckte att hans upplägg resten av veckan passar mig bra så då väntar alltså följande: imorgon blir det två timmar  distansfart utan frukost, på onsdag blir det lite hårdare körning i form av först tre åttaminutare på tröskel och sedan två femminuters vo2max intervaller. Sedan vilar vi på torsdag igen och på fredag väntar två timmar distansfart igen, självklart innan frukosten intas och de två timmarna avslutas med ett antal stenhårda 30 sekundare. På lördag kör vi upp till Ranong och på söndag blir det race. 

Det blir ett bra upplägg tror jag och så slipper jag tänka så mycket själv också, det blir smidigt att bara hänga på Bernhards plan i detta läget men känns allt bra efter racet så är det väl hög tid att tänka till lite själv och försöka skriva ner en planering som är både vettig och rimlig för mig att kunna följa i vinter...

(null)
Det har varit mycket mulet väder här första veckan men igår kväll lyste fullmånen genom och bjöd på ett fint skådespel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback