Då vart jag här igen...

Ja då vart jag här igen, 24 timmar senare och 24 timmar tröttare. Det tar helt klart på krafterna att flyga långt och är man inte helt pigg i kroppen från början så känns det ännu värre vill jag lova. Mr A som vi kallar våran taxichaufför berättade för mig i blen från flygplatsen att halva hailand ligger sjuka i influensa med hosta och rossliga luftvägar, själv har han fått ta en spruta för att bli frisk så nu vet jag vad det är jag har haft för åkomma under de senaste tre veckorna, ingen vanlig förkylning alltså...


Nojjig som jag är känner jag efter lite extra nu när jag sitter här och tar igen mig lite, helt pigg är jag som sagt inte men vi får väl vänta tills imorgonbitti efter en god natts sömn innan vi gnäller för mycket tror jag...

Solnedgång ovan molnen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback