Med fötterna i sanden...

Det är vilodag idag och jag har mest suttit med fötterna i sanden och just vilat, jag tog mig också en massage i förmiddags för att mjuka upp kroppen lite. Jag är stel och öm i ryggen sedan gårdagens mtb cykling vilket beror både på ovana och att jag kör helstelt här nere, dessutom har jag lite problem med ryggen sedan tidigare vilket jag ska ta tag i så fort jag är hemma igen.


Nu är det strax middag och sedan lite tv tittande innan jag lägger mig, imorgon väntar 3x6st 40/20. Då börjar arbetet med att träna upp flåset igen...


Här sitter jag med fötterna i sanden...

Det är bara middag, lite tv och hoppisäng som återstår av denna dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback