Återhämtning...

Skulle jag vila helt efter gårdagens urladdning eller rulla lätt i dag och försöka slagga ur benen lite mer effektivt än om jag bara ligger still, det blev det andra alternativet då jag vet att det funkar bättre på mig... Dessutom hade jag trevligt sällskap av stockholmaren Mikael Taleryd som är här på semester och redan i höstas kontaktade mig via bloggen och bad om lite tips...


Han kom ner med familjen för några dagar sedan och bor på ett hotell inte långt härifrån, jag har lovat att ta med honom på några rundor och idag passade ju bra att ta en lugn tvåtimmars guidning på småvägarna häromkring. Vi fick till en fin runda och det var kul med lite sällskap så det får vi göra om igen...

Idag tittade äntligen solen fram igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback