Ny vecka...

Ny vecka och dax att planera upp träningen inför "the Big race" på söndag, över 5000 startande inkluderat alla klasser gör den till en av årets största arrangemang här i Thailand. Bara i H-50:s tävlingsklass förväntas det bli uppemot 200 startande, kul värre med andra ord...


För att förlänga återhämtningen lite efter gårdagens långpass så kör jag dagens träning senare i eftermiddag, jag vågar inte blåsa ur kroppen riktigt hårt innan jag känner mig helt på banan igen så därför kör jag sweetspot intervaller istället för tröskel. 3x12 minuter hårt men kontrollerat och utan att dra på mig någon syra...

Imorgon ska jag bara rulla ett par timmar och på onsdag är det tänkt 3x6 minuter 40/20, även här ska jag gå lite på känsla och inte dra på för tungt. Det viktigaste just nu är att hitta en go känsla inför helgen, formen finns där och i kombination med en go känsla (bra ben) så ska det nog gå bra även denna gång...

En lugn start på dagen med frukost ute i "hyddan"...

Sedan in till takuapa för att utföra några ärenden och där passade jag på att ta mitt 11-kaffe på ett nyöppnat café...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback