På hotellrummet...

Nu är vi framme i Surat Thani och har käkat lunch, hämtat ut våra nummerlappar och checkat in på hotellet. Regnet vräkte ner för en stund sedan så den planerade rullrundan blir det nog inget av, jag får väl helt enkelt ligga här och vila mig i form inför morgondagen...


Det har varit en jäkligt konstig vinter i år, under de tidigare sju åren har jag knappt fått en regndroppe på mig men i år så har det inte varit helt klarblå himmel en enda dag sedan jag kom hit för snart tre månader sedan. Detta gör att man längtar hem mer än vanligt och jag ser faktiskt fram emot att få komma hem två veckor, att ta det lite lugnt med träningen och få träffa Charlie, Mathilda och min sonson Casper igen.

Men först ska två tävlingar avverkas, närmast den imorgon och sedan en nästa söndag. Den 31 januari kommer jag hem och sedan återvänder jag den 15:e februari och stannar till 15:e mars, då hoppas jag på stekande sol och några fina MTB race som omväxling till all asfaltscykling...

Vilket nummer har jag nu då...

Hotellrumsdöden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback