Sista kvällen...

Ja imorgon flyger jag hem så det här är ju sista kvällen för denna period men jag är inte helt färdig här för säsongen. Jag kommer ju tillbaka om två veckor. Jag är fortfarande inte helt frisk vilket faktiskt gör det lite lättare när jag får racerapport från kompisarna som tävlat idag och med facit i hand behöver jag inte grubbla över om jag hade kunnat vara med eller inte...


Nä jag kommer tillbaka var så säkra och ett par veckors "vila" gör nog ingen skada i det långa loppet. Vi blev alltså ett splittrat team idag, några av oss tävlade, Toy var hemma och cyklade med sin son som provade sin nyinköpta racer som dom hämtade här hos mig igår och själv sitter jag ju här och kurerar mig. Men om två veckor då jäklar köttar vi på igen, tillsammans allihopa med sikte på nya race och äventyr...

Några var och tävlade...

Ett par andra var ute och tränade...

Och själv sitter jag här, tittar på cyclocross VM och har det väl inte så jäkla dåligt ändå trots förkylning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback