Tillbaka...

Då var vi tillbaka vid Tisvilde och "blå spåret" i Danmark och som vi så snöpligt fick lämna i påskas då gasolen tog slut. Ett par dagar stannar vi innan vi drar ännu längre söderut i Europa och jag var allt lite orolig igår om det överhuvudtaget inte skulle bli nåt cyklat denna gången heller, jag har hostat och haft ett jobbigt tryck över bröstet nästan ett par veckor nu men imorse kändes det väl såpass ok att jag vågade mig på att cykla lite försiktigt...


Inte blev det nåt hårt pass men jag och Madde körde iallafall först ett varv väldigt lugnt och sedan tog jag ett varv själv där jag höjde pulsen något men ändå försiktigt och jag försökte hålla mig under pulszon tre hela tiden. Det kändes helt ok idag och jag hoppas verkligen att det inte blir något mer bakslag nu för det väntar ett långt mtb marathon i Alsace nästa helg och jag behöver definitivt en vecka på mig att komma tillbaka såpass att det ska bli aktuellt med en start där, åtminstånde för att jag ska orka genomföra det och ändå tycka att det är kul...

Glad midsommar på er nu och för er som inte cyklat mtb i Danmark förut kan jag varmt rekommendera Tisvilde hegn på norra sjaelland ☀🚴

Fin fricamp på parkeringen nere vid stranden...

"Blå spåret"...

Väldigt växlande natur...

Lagom hopp för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback