Uppdatering...

Det är lite mycket nu både med det ena och det andra så bloggen får komma i andrahand ett tag framöver, men ett eller ett par korta sammanfattande inlägg i veckan som får täcka upp vad som händer på cykelfronten ska jag försöka se till att klara av...


Denna vecka inleddes med två korta monarkpass nere i garaget, 40/20 intervaller kort, hårt och över på en halvtimme. Effektivt värre... Igår samlades vi ett gäng på Bosses initiativ för en ny onsdagsaktivitet som förhoppningsvis blir en stadig punkt på veckoschemat många år framöver, åtminstånde under sommarhalvåret. "Wednesday evening social cycling club" kanske man kan kalla oss och tanken är just att socialcykla lite mtb någon timme tillsammans och samtidigt prata av oss lite. Regelbunden och bra terapi med andra ord, igår blev det två timmar på fina stigar vilket verkligen gav mersmak för fortsatta träffar...

Ikväll kör jag några timmar racer varav 40 km lagtempo och sedan ser jag fram emot Rallarloppet på söndag, ja det var denna vecka det och jag återkommer väl med en RR efter helgen som förhoppningsvis inte innehåller ordet punktering..., ha de gott 👍

Wednesday evening social cycling club, fattas på bilden gör Jörgen Thorin som agerar fotograf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback