Förberedelser...

Då har jag varit ute och rullat ur benen en sista gång innan morgondagens race, jag har tagit det ganska lungt i veckan och enda gången jag kört med lite högre puls var i förrgår då vi var nere och testade tävlingsvarvet. Det har ändå blivit några timmar totalt under veckan men som sagt, den stora urladdningen sparar jag tills imorgon...


Nu är det materialvård i form av cykeltvätt som står på schemat och sedan en tur ner till lördagsmarknaden i Bang Niang, det är lite smågrejer som ska inhandlas inför hemresan och det är väl lika bra att börja i tid så slipper jag stressa de sista dagarna.

Kvällen är också uppbokad, klockan 20.00 lokal tid börjar sändningen från Strada Bianche, jag streamar via datorn och det kan nog bli en perfekt uppladdning inför morgondagens race. Det är alltid peppande att se en bra cykeltävling...

Håll nu tummarna för mig imorgon 👍💪💥🚴...

Var ute och rullade mitt eget Strada Bianche i morse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback