Garageträning...

Jag vaknade imorse utan både nästäppa och värk i kroppen och för första gången på väldigt länge kunde jag dra riktigt djupa andetag genom näsan också. Det verkar faktiskt som att akupunkturen funkar riktigt bra och jag måste säga att jag är riktigt förvånad själv över hur stor skillnaden kan vara från en dag till nästa.


Jag vågar dock inte tro på några större underverk riktigt ännu men lite positiv och hoppfull blir man ju. Dagens 4x4 minuter högt i tröskelzon genomfördes utan några problem med en bra känsla och jag börjar tycka att det är riktigt kul att köra intervaller nere i garaget nu när kroppen fungerar som den ska...

En sammanfattning från Cape Epic gjorde intervallerna lite lättare att genomföra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback