Grönt är skönt...

Det va grönt & skönt uti storskogen igår och jag njöt i fulla drag av en lekfull mtb tur på några av mina favoritstigar. Jag blev förvånad över hur torrt det är i terrängen och ser fram emot några längre distanspass i skogen framåt slutet på nästa vecka, jag trodde faktiskt att det skulle dröja lite längre innan det blev aktuellt med riktig mtb cykling men det är ju helt perfekta förhållanden alleredan...


Idag kryper jag dock in i ryahallen för att cykla lite längre intervaller på "velodromen" (löparbanan). Imorgon vilar jag och sedan väntar några intervalldagar nere i garaget på Monarken, sedan vila igen innan helgens distansrundor i skogen och med det väder som utlovas i långtidsprognosen så ser jag verkligen fram emot nästa helg ☀️☀️☀️

På väg ut i skogen...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Det blev många bilder men visst ser det grönt & skönt ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback