På besök hos Umara...

Imorse åkte jag ner för ett litet besök hos Tommy Ivarsson på Umara, Tommy är ju tillsammans med Simon Gustavsson en av grundarna till företaget och likaså en av rösterna i podcasten prestera mera som analyserar och "spånar" i just hur man kan prestera mera som idrottsman/kvinna. Har ni inte lyssnat på denna podcast tidigare så är det hög tid nu. Killarna är oerhört pålästa och det finns mycket att lära från Tommy och Simon vad gäller idrottsnutrition och prestation.


Jag har också bokat en första behandling hos Kinesisk läkekonst i Borås, imorgon ska jag få akupunktur för mina luftrörsproblem och om det hjälper eller inte det återstår att se, men jag är iallafall inte främmande för att testa alternativa metoder...


Jag fick med mig ett stort paket från umara så nu har jag iallafall energi så det räcker, nu är det annat det hänger på om jag ska prestera mera...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback