Schleten...

Jag vaknade i morse med förhöjd puls och kände mig inte alls pigg, fortfarande väldigt sliten sedan gårdagens "väggning" bestämde jag mig för att lägga cykeln på hyllan idag. Jag skulle ändå bara rullat ur kroppen en sväng och då den här veckan ju är en riktigt lugn återhämtningsvecka i schemat så spelar det väl ingen roll om jag vilar en dag extra...


Jag har istället gjort klart nästan allt med huset inför hemresan och nu är det bara min resväska och cykeln som ska packas imorgon, känner jag mig piggare när jag vaknar så rullar jag lätt en timme innan jag packar ner hojjen och sedan ska jag bara njuta av sol & bad sista eftermiddagen.

Snart är jag hemma hos familjen igen😃...

Det blev en middag nere i hamnen ikväll då kylskåpet här hemma är helt tömt nu...

Båtarna från surin kom in och kunde knappt lägga till pga lågvattnet...

 Vattenväxter på restaurangen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback