Sista dagen...

Kände mig fortfarande inte helt fräsch när jag vaknade imorse men kunde inte hålla mig från att rulla en kort sväng, jag tog det dock väldigt lugnt och rundan som normalt ska ta en timme tog en kvart längre idag. Men skönt var det att få rulla ur kroppen lite inför hemresan...


Resten av dagen har jag fixat med allt som har med att stänga igen huset att göra, det är alltid mer än vad man tror så det blev inte jättemycket tid över till sol och bad men ett sista dopp i havet lagom till solnedgången, det hann jag med...

Nu åker jag från huset klockan 05.00 tidigt i morgonbitti så nästa inlägg blir från betydligt nordligare breddgrader, vi hörs...

Det blev en liten runda imorse trots allt...

Sedan packades det in cyklar, den ena för hemfärd och den andra för "sommarförvaring"...

Och sist men inte minst, ett riktigt minnesvärt sista kvällsdopp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback